Genel Nitelikler
Şirket hakkında:
Dünya çapında dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider konumunda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede, 300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance Türkiye, bünyesinde 11.000+ çalışanıyla 150+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmalarla çalışmaktadır.
Teleperformance bünyesinde faaliyet gösteren ve alanında lider olan kurumsal müşterimiz için Türkiye genelinde Home Office şeklinde, evden çalışabilecek ?Japonca Bilen Müşteri Hizmetleri Uzmanı? arayışımız bulunmaktadır.
İş tanımı:
Müşteriden gelen inbound çağrılarının yanıtlanması ve yazılı kanallardan destek sağlanması,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması.
Aranan nitelikler:
Lise mezunu,
Anadil seviyesinde Japonca ve iyi seviye İngilizce bilgisine sahip,
%100 evden çalışabiliyor olmak,
Evde (Home Office) çalışabilecek uygun ortamın bulunması,
Evinde sabit ve yüksek hızlı internet sahibi olmak,
Vardiyalı çalışma saatlerine uygun,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilgisayar kullanabilen,
Müşteri memnuniyeti odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın.
Teleperformance, ?Gücümüz teknoloji, Odağımız insan? yaklaşımı ile dünyanın lider markalarına daha basit, daha hızlı ve daha güvenli müşteri hizmetleri sunan dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider olarak yer almaktadır.Dünyanın en iyi 5 iş yerinden biri olan Teleperformance?da kariyer fırsatları seni bekliyor. Great Place to Work ödüllü Teleperformance?da birlikte yeni başarılara imza atacağımız ekip arkadaşları arıyoruz.
İlan Bilgileri
Sektör: diğer
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Mesai Saatleri: Vardiyalı
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 20
İlan Bitiş Tarihi: 25/10/2024