Genel Nitelikler
Şirket hakkında:
Dünya çapında dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider konumunda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede, 300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance Türkiye, bünyesinde 11.000+ çalışanıyla 150+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmalarla çalışmaktadır.
Teknoloji sektöründe lider kurumsal müşterimiz için ?? Müşteri Hizmetleri Uzmanı?? arayışımız bulunmaktadır.
İş tanımı:
Müşteriden gelen inbound çağrılarının yanıtlanması ve yazılı kanallardan destek sağlanması,
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması.
Aranan nitelikler:
Minimum ön lisans mezunu,
Müşteri deneyimi merkezi tecrübeli,
İyi derecede bilgisayar kullanabilen,
Telefonda ikna ve iletişim yeteneği gelişmiş,
Müşteri memnuniyeti odaklı hareket eden,
Ekip çalışmasına yatkın.
Bu pozisyon Bayraklı/İzmir lokasyonunda bulunmaktadır.
Teleperformance, ?Gücümüz teknoloji, Odağımız insan? yaklaşımı ile dünyanın lider markalarına daha basit, daha hızlı ve daha güvenli müşteri hizmetleri sunan dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider olarak yer almaktadır.Dünyanın en iyi 5 iş yerinden biri olan Teleperformance?da kariyer fırsatları seni bekliyor. Great Place to Work ödüllü Teleperformance?da birlikte yeni başarılara imza atacağımız ekip arkadaşları arıyoruz.
İlan Bilgileri
Sektör: __Diğer
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: İş yerinde
Mesai Saatleri: Vardiyalı
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 20
İlan Bitiş Tarihi: 25/10/2024