Genel Nitelikler
Şirket hakkında:
Dünya çapında dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider konumunda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede, 300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance bünyesinde faaliyet gösteren ve lider yayın platformu olan kurumsal müşterimiz için Türkiye genelinde Home Office şeklinde evden çalışabilecek "Felemenkçe Bilen Müşteri Hizmetleri Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır.
İş tanımı:
Global markanın müşterilerinin yurtdışından gelen çağrılarının yanıtlanması,
Müşteri memnuniyetinin sağlanması.
Aranan nitelikler:
En az lise mezunu,
Ana dil seviyesinde Felemenkçe bilen,
%100 evden çalışabiliyor olmak,
Evde (Home Office) çalışabilecek uygun ortamın bulunması,
Evinde sabit ve yüksek hızlı internet sahibi olmak,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Bilgisayar kullanabilen,
Müşteri memnuniyeti odaklı,
Ekip çalışmasına yatkın.
Teleperformance, 'Gücümüz teknoloji, Odağımız insan' yaklaşımı ile dünyanın lider markalarına daha basit, daha hızlı ve daha güvenli müşteri hizmetleri sunan dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider olarak yer almaktadır.Dünyanın en iyi 25 iş yerinden biri olan Teleperformance?da kariyer fırsatları seni bekliyor. Great Place to Work ödüllü Teleperformance?da birlikte yeni başarılara imza atacağımız ekip arkadaşları arıyoruz.
İlan Bilgileri
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: Uzaktan
Mesai Saatleri: Değişkenlik gösterebilir
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 50
İlan Bitiş Tarihi: 04/12/2024