Genel Nitelikler
Şirketin tanımı;
Dünya çapında mükemmel müşteri deneyimi sağlama konusunda lider konumda olan Teleperformance, uluslararası ölçekte firmalara hizmetler sağlar, kurumların müşteri hizmetleri, teknik destek, satış, pazarlama, tahsilat süreçlerinin yönetiminde üstün sonuçlar elde eder.
Teleperformance Grup, 100 ülkede,300+ dil ve lehçede, 500.000 çalışanıyla 170+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı müşteri deneyimi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance Türkiye, bünyesinde 11.000+ çalışanıyla 150+ sektörde faaliyet gösteren büyük ölçekli firmalarla çalışmaktadır.
Sektöründe lider olan kurumsal müşterimiz için Portekiz lokasyonumuzda çalışabilecek? İngilizce Bilen Müşteri Uzmanı? arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
*Çok iyi seviyede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip,
*Türkçeyi etkin kullanabilen,
*Pasaportu ve Schengen vizesi olan,
*Portekiz lokasyonlarımızda çalışabilecek.
Relokasyon Paketi;
*Uçak bileti,
*Havaalanı transferleri,
*Teleperformance lojmanlarında konaklama,
*Portekizce dil dersleri,
*Yılda bir kez Türkiye ye seyahat masrafları karşılama.
Bu pozisyon Portekiz de bulunmaktadır.
Teleperformance, ?Gücümüz teknoloji, Odağımız insan? yaklaşımı ile dünyanın lider markalarına daha basit, daha hızlı ve daha güvenli müşteri hizmetleri sunan dijital iş hizmetlerinde küresel bir lider olarak yer almaktadır.Dünyanın en iyi 5 iş yerinden biri olan Teleperformance?da kariyer fırsatları seni bekliyor. Great Place to Work ödüllü Teleperformance?da birlikte yeni başarılara imza atacağımız ekip arkadaşları arıyoruz.
İlan Bilgileri
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: İş yerinde
Mesai Saatleri: 45
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 10
İlan Bitiş Tarihi: 04/12/2024
Aranan Nitelikler
Yabancı Dil: İngilizce