Genel Nitelikler
Genel Nitelikler
Genel Nitelikler:
- Çağrı Merkezi sektöründe en az 1 yıl tecrübeli.
- Müşteri odaklı çözümler sunmak için ana dil seviyesinde, ''Almanca'' bilgisine sahip.
- Bilgisayar kullanabilen,Windows Office programlarına hakim.
- Takım çalışmasına uygun.Takip yeteneği güçlü,pratik ve hızlı düşünebilen.
- İletişim becerileri gelişmiş, diksiyonu düzgün,ikna kabiliyeti yüksek.
- Esnek çalışma saatlerine uygun.
- İzmir'de ikamet eden/edebilecek ofis çalışmasına uygun.
İş Tanımı:
Teknik müşteri destek ekibimizin bir parçası olarak, tüm Elektronik ve dijital ürünler (akıllı telefonlar;tabletler;elektronik ev aletleri vb.) ile ilgili, müşterilerimizi desteklemede önemli bir rol oynayacaksınız. Ana sorumluluğunuz, Chat, e-Mail ve telefon yoluyla teknik destek sağlamak ve müşteri sorularının seviyeli ve verimli bir şekilde ele alınmasını sağlamak olacaktır.
Görevler:
- Tüm Elektronik ürünler (akıllı telefonlar, tabletler, elektronik ev aletleri vb.) için teknik destek alanında ,Chat, e-posta ve telefon yoluyla müşteri sorularına profesyonelce ve hızlı yanıt verilmesi.
- Teknik sorunların teşhisi ve çözümünün sağlanması.
- Ürünler için yapılandırma ve kurulum desteğinin verilmesi.
- Etkin hizmet sağlamak için müşteri bilgilerinin ve destek taleplerinin kapsamlı bir şekilde belgelendirilmesi.
? Dijital ve elektronik ürünler ve işlevleri hakkında açık ve öz bilgiler sağlanması.
? Müşteri odaklı çözümler geliştirmek ve müşteri deneyimini sürekli iyileştirmek için diğer ekip üyeleriyle iş birliği içinde olması.
Çalışma ortamı:
- Başarılı bir alışma sürecinden sonra kısmi süreli (part-time) çalışma mümkündür
- İşine kararlılıkla bağlı bir ekibe sahip Uluslararası bir şirkette performans gerektiren bir poziyon.
- Teknik müşteri desteği alanında sürekli eğitim ve gelişim fırsatları.
- Cazip ücretlendirme ve yan haklar.
- Kişisel ve mesleki gelişiminizi destekleyen bir çalışma ortamı.
İlana Başvur
Bu ilana başvurmadan firmaya genel başvuru yapmak için:
Genel Başvuru