Genel Nitelikler
Telefonla ve uzak erişimle etkin biçimde Teknik Destek departmanlarında veya Çağrı Merkezlerinde en az 1 yıl deneyimli,
Ses tonu ve diksiyonu düzgün,
Türkçeyi akıcı/doğru konuşabilen ve ikna kabiliyetine sahip,
Müşterilerimize telefonla etkin biçimde destek verebilecek teknik bilgi ve deneyimine sahip,
Yoğun iş temposuna ayak uydurabilecek ve stres altında motivasyonunu koruyabilen,
Sistemli ve düzenli çalışma yeteneğine sahip,
CRM, MS Office ( Outlook, Excel, Word vb) bilgisayar programlarında deneyimli,
Analitik düşünebilen.
İlan Bilgileri
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: İş yerinde
Mesai Saatleri: 08:30-18:30
Vardiya: Yok
İşe Alınacak Personel Adedi: 2
İlan Bitiş Tarihi: 22/11/2023