Genel Nitelikler
İş Tanımı:
Sektöründe lider kurumsal müşterimiz için "İspanyolca bilen müşteri uzmanı " ekip arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.
Aranan Nitelikler:
Minimum lise mezunu,
Anadil seviyesi İspanyolca, minimum B2 seviye İngilizce bilgisine sahip,
Homeoffice çalışabilecek,
Tercihen müşteri deneyimi merkezi tecrübesi olan,
Diksiyonu düzgün ve iletişimi kuvvetli,
Yazılı iletişimi kuvvetli,
Dil bilgisine ve yazım kurallarına hakim,
Bilgisayar kullanımı aktif,
Müşteri memnuniyeti odaklı hareket eden,
Ekip çalışmasına yatkın,
İlana Başvur
Bu ilana başvurmadan firmaya genel başvuru yapmak için:
Genel Başvuru
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: Uzaktan
Maaş: İşe alım ekibimiz tarafından belirlenecektir
Yan Haklar: Prim, Yemek
Mesai Saatleri: 09.00-18.00
Vardiya: Yok
Servis Güzergahı: Homeoffice Çalışma
İşe Alınacak Personel Adedi: 15
İlan Bitiş Tarihi: 16/10/2025
Firma Hakkında
Şirketimiz, dünya genelinde birçok dilde müşteri deneyimi merkezi hizmeti sunan ve müşterilerine en kaliteli desteği sağlamak için çalışan global bir organizasyondur. TP olarak, dünya genelinde 170 ülkede, yaklaşık 500.000 çalışma arkadaşımızla, 300 dil ve lehçede faaliyet gösteren, dünyanın lider dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısıyız.
Türkiye?de, 6 kampüs, 2 cloud center ve 10.000?den fazla çalışma arkadaşımızla, sektörde öncü konumumuzu sürdürüyoruz. 74?ümüz home office modeliyle evden çalışıyor.
Sektöründe lider olan 150?den fazla firmanın dış kaynak iş süreçlerini yönetiyor, yenilikçi çözümlerimizle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyoruz.