Genel Nitelikler
İş Tanımı: Bankacılık sektöründe lider müşterimiz için müşterilerin görüntülü bankacılık taleplerini karşılayacak, müşteri memnuniyetini ön planda tutacak "işaret dili bilen müşteri uzmanı" ekip arkadaşları arıyoruz.
Görev ve Sorumluluklar:
Bankacılık ürün ve hizmetleriyle ilgili gelen görüntülü görüşme taleplerini karşılamak
Müşteri ihtiyaçlarını doğru analiz ederek hızlı ve etkin çözümler sunmak
Bankacılık prosedürleri ve mevzuata uygun işlem yapmak
Müşteri memnuniyetini artıracak iletişim ve hizmet kalitesini sağlamak
Aranan Nitelikler:
Minimum lise mezunu,
İzmir kampüsümüzden çalışabilecek,
Minimum 1 yıl bankacılık tecrübesi olan,
Anadil seviyesi işaret dili bilen,
Görüntülü görüşme yapmaya uygun, diksiyonu düzgün,
Dış görünümüne önem veren, prezentabl,
Takım çalışmasına yatkın, iletişim becerileri yüksek
Vardiyalı çalışmaya uygun
İlana Başvur
Bu ilana başvurmadan firmaya genel başvuru yapmak için:
Genel Başvuru
Sektör: Hizmet
Çalışma Şekli: Tam Zamanlı
Çalışma Konumu: İş yerinde
Maaş: İşe alım ekibimiz tarafından paylaşılacaktır
Yan Haklar: Prim, Yemek
Mesai Saatleri: 09.00-18.00
Vardiya: Var
İşe Alınacak Personel Adedi: 15
İlan Bitiş Tarihi: 15/10/2025
Aranan Nitelikler
Eğitim Seviyesi: Lisans, Lise, Meslek Lisesi, Ön Lisans
Engel Durumu: Evet
Firma Hakkında
Şirketimiz, dünya genelinde birçok dilde müşteri deneyimi merkezi hizmeti sunan ve müşterilerine en kaliteli desteği sağlamak için çalışan global bir organizasyondur. TP olarak, dünya genelinde 170 ülkede, yaklaşık 500.000 çalışma arkadaşımızla, 300 dil ve lehçede faaliyet gösteren, dünyanın lider dış kaynak iş hizmetleri servis sağlayıcısıyız.
Türkiye?de, 6 kampüs, 2 cloud center ve 10.000?den fazla çalışma arkadaşımızla, sektörde öncü konumumuzu sürdürüyoruz. 74?ümüz home office modeliyle evden çalışıyor.
Sektöründe lider olan 150?den fazla firmanın dış kaynak iş süreçlerini yönetiyor, yenilikçi çözümlerimizle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyoruz.